Dagen började med nationella prov i engelska A. Inte så jäkla kul, gick väll helt okej, men inte bra.
Jaja, skönt att det är över iaf!

Sen var det en vanlig dag, men har känt mig så jäkla sliten, usch usch. För lite sömn kanske? Kom hem sent igår och när man väl var hemma så va det massa annat som skulle fixas, som mina maskroser ex. Får lägga mig tidigt ikväll...

Sen har jag varit på synundersökning, har fått ännu sämre syn! Men det är inget man kan göra något åt just nu, tyvärr! Men ska ha nya bågar, så har tagit hem 4 st. Lägger upp nårra bilder sen så folk kan hjälpa mig vilka jag ska välja! Om jag ska välja någon av dem.. Haha men det löser sig (sa kärringen som sket i handfatet.)

Men vad ska bjäreborna göra på Valborg?
Ska kanske till Råå för att ha grillning/picknick, kan nog bli rätt mysigt, men kanske inte samma drag som bjäreborna har ;) 
Det blir väll att jag bestämmer mig i sista minuten, som vanligt :) men allt är ju bättre än gottland, elr hur 9c?

1 kommentarer

Sweet sixteen

30 Apr 2008 00:16

"gänget" ska först till mig, sen till båstad strand o kolla läget o sen till madison. Du får jätte gärna följa med! Ring mig imon! (v.

Kommentera

Publiceras ej