Har precis kollat igenom mina papper jag samlade på mig på saco mässan..... Fy fan vad mycket det finns att välja på! Jag blir tokig! Det verkar vara rätt mycket jag kan tänka mig om vi säger så. :) Så det känns väll rätt skönt att det kommer iaf vara något som passar.... Så nu så har jag kollat igenom lite möjliga pogram så ska jag rådfråga med annett när jag kommer tilll skolan och ta reda på poäng osv.
The problem är bara att de utbildningarna jag tittat på är samtliga på 5år. 5år! Det är ju en halv evighet! Jag tycker ju 3 år räcker gott och väl!
Börjar jag läsa direkt är jag iof. klar vid 23 år ålder, påväg att bli 24... Det känns så avlägset nu.. Men jag lär väll vara där fortare än jag kan blinka. och då med en klar utbildning och påväg ut i det riktiga arbetslivet. Läskigt! Just nu så ser det ut som om jag kommer läsa i antligen Lund eller Göteborg, eventuellt Stockholm... Men det är ju klart. Jag har inte tittat så mycket på de andra ;) 


Tänker ni på framtiden något? Vad ska man egentligen bli....?

Kommentera

Publiceras ej